darmowa dostawa od 250 zł

wysyłamy za granicę!

na zwrot masz 14 dni

Wersje językowe
Waluty
REKLAMACJA
 
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
 
 
     
1. Powiadom nas
2. Wyślij paczkę ze zwrotem 3. Poczekaj na odpowiedź
     

Powiadom nas o reklamacji wysyłając wiadomość na adres e-mail: sklep@fancyshoes.pl

Pobierz TUTAJ formularz reklamacji (możesz napisać go odręcznie).

Do produktów, które chcesz reklamować dołącz wypełniony formularz oraz paragon.

Odesłany produkt musi być odpowiednio opakowany (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą)
 
Wyślij paczkę, z reklamowanymi butami, na adres:
FANCYSHOES
Traktorowa 148/158/45
91-204 Łódź
tel. 733 732 629

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami, a bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, od przyjęcia reklamacji.

Gdy buty zostaną naprawione bądź wymienione na nowe, odeślemy je na adres podany w formularzu reklamacyjnym

Ewentualny zwrot środków zostanie wysłany na numer konta bankowego podany w formularzu, a w przypadku płatności PayU oraz PayPal przy użyciu tej samej formy płatności.

 

 

     

W związku z wadą możesz żądać:

      • wymiany rzeczy na wolną od wad,
      • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

      • obniżeniu ceny,
      • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Traktorowa 148/58/45, 91-204 Łódź

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl