darmowa dostawa od 60 zł

wysyłka w 24 h

na zwrot masz 14 dni

Wersje językowe
Waluty
Chcesz zwrócić paczkę?

ZWROTY W FANCYSHOES.pl JUŻ ZA 3zł !!!

Zobacz jakie to PROSTE

SZYBKI I TANI ZWROT

Kliknij w link i wypełnij wymagane pola:


Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu


Dołącz wypełniony formularz, paragon oraz produkty, które chcesz zwrócić

Pamiętaj że odesłany produkt musi być odpowiednio opakowany oraz nie może nosić śladów użytkowania.

Już na drugi dzień roboczy kurier odbierze od Ciebie przesyłkę ze wskazanego miejsca, koszt 3 zł zostanie odliczony od przelewu zwrotnego.

ZWROT STANDARDOWY


Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu


Wyślij paczkę na adres:

Fancyshoes

Piłsudskiego 16/39

95-070 Aleksandrów Łódzki

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

 

Po otrzymaniu Państwa przesyłki w ciągu 5 dni roboczych
i nie dłużej niż w ciągu 14 dni kalendarzowych zwrócimy Państwu pieniądze.

Wymiana towaru jest możliwa jedynie poprzez skorzystanie z wyżej opisanej procedury zwrotu i złożenie oraz opłacenie nowego, niezależnego zamówienia



REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

Sklep internetowy FANCYSHOES akceptuje zwroty zakupionych towarów.

Towar należy wysłać na adres (Formularz Zwrotu do pobrania, znajduje się powyżej):

Fancyshoes

Piłsudskiego 16/39

95-070 Aleksandrów Łódzki

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z paragonem.

Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz stanowiący załącznik nr 1 (do pobrania powyżej) do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. zniszczenie lub brak pudełka, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak ozdób.

Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.

Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).

Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl